dimarts, 17 de maig del 2016

PORTAVENTURA

Aquest dimarts vam anar a PortAventura amb tota la classe. Vam pagar el viatge amb els diners que havíem fet per Sant Jordi venent roses i llibres.

Vam marxar de L'Esquirol a un quart de vuit. El viatge va durar dues hores i mitja; però a mig camí en vam parar a esmorzar en una àrea de servei. Quan vam arribar l'Àlex ens va repartir les entrades, després, quan vam ser a dintre vam quedar en un lloc a les dues, vam anar al lavabo i vam fer els grups segons si ens agradaven atraccions fortes o fluixes. Al meu grup érem: en Ramon, en Lohran, l'Edna, en Joan Miquel, en Kenson, una mestra que es deia Eva i jo. Al matí vam començar per el Furius Baco, que és una muntanya russa que va de 0 a 135 Km/h en tres segons. Després vam anar als Ràpids que són una espècie de flotadors gegants (hi caven vuit persones) que baixen per un riu. Més tard vam pujar a dues atraccions petites que eren uns barrils que giraven i uns cotxes de xoc.

Tot seguit vam quedar per dinar i un cop vam haver dinat vam pujar a les atraccions més fortes: el Dragon Khan, l'Hurakan Cóndor i el Shambala, que és la més alta d'Europa. A les set van tancar les atraccions i al cap de mitja hora vam pujar a l'autobús per tornar. Vam ser a L'Esquirol a les deu de la nit. Aquesta si que no en tinc cap dubte de que ha sigut la millor excursió que hem fet amb la classe.